En kväll i Boliden

Nyss hemkommen från kalas hos mormor och morfar. Mormor fyller 71 idag. Vi har ätit smörgåstårta och sett filmer från när vi var små. Det var en film från Vittjokk där jag var 10 år och hade en rosa skiddress. Uschua. Jag var inte fager. Nils och John var lika spralliga som vanligt och pratade om sina låtsaskompisar Jägarn och Larsson. Knasiga barn.

Ikväll är det inget Despi på tv. Har hittills motstått impulsen att ladda hem avsnitten som gått i USA. Vet inte hur många avsnitt det är som inte gått i Sverige, men det kan hur som helst inte vara bra för mitt uppsatsskrivande (som för övrigt ändå inte gått framåt idag).

I morgon får jag träffa Sara!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hur klarar du av att se avsnitten på tv? Det är ju så grymt spännande! Jag har sett alla avsnitt, slutar oväntat! ;D

Postat av: bodja

aah, smörgåstårta. jag fick just en anledning att fylla 71.

2007-12-19 @ 11:17:42
URL: http://210grader.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback