Sommaren 2007

Sommaren är över. Man märker det på vädret och på Station 8:s besökarantal. Den här sommaren har varit en av de absolut bästa och det är lite ledsamt att den är över. Idag har jag sagt hej då till Malin, som åker till Polen för att läsa till psykolog, och för ungefär en månad åkte Sara hem. Det roligaste med sommaren är ju att det är så många hemma och det är jättetrist när de åker tillbaka.

Höjdpunkterna under sommaren 2007 har varit många. Stadsfesten, Storsjöyran, midsommar och alla onsdags- och lördagsutgångar på Station 8 toppar nog listan. Sen har det varit en massa andra roligt också, som surströmming, grillning, stranden, minigolf, kubb, kalas, wakeboard, langos, en jävla massa öl och inte minst stugfesten förra helgen.

Här kommer lite bilder från sommaren 2007:



Det känns jobbigt att det är över och jag längtar redan till nästa sommar. Jag ser dock framemot hösten också, vilket gör det lite lättare att lämna sommaren 2007 bakom mig. Fast det är inte lätt. Ett stort tack till alla er, som hjälpt till med att göra den här sommaren till den toppensommar det var.

Kommentarer
Postat av: Olov

Usch, man blir ju tårögd

2007-08-29 @ 00:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback