Mot Umeå

Kvällen blev ungefär som jag förutspådde. Ölen bytte dock plats med varandra och en lakritsshot tillkom på listan över vad jag drack. Det var en trevlig kväll.

Ikväll åker jag till Umeå, där jag kommer att stanna tills på fredag. Har lektioner med kryptologikursen varje dag, men måste skippa den på tisdag och onsdag då vi har redovisningar med filmkursen. Kanske blir att skippa den på torsdag också om jag och Linnéa styr upp nån slags utgång på onsdag. Nån umeåbo som vill haka på? Är bara att höra av sig i så fall!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Det kan mycket väl hända! Jag har inget för mig än på ett tag så jag kan ta hur lång sovmorgon som helst!

2007-08-12 @ 17:43:35
Postat av: Elin

Kul! Hoppas att jag är frisk innan dess bara.

2007-08-13 @ 11:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback