Igårkväll

Tog inte så många bilder igår för att jag fick slut batteri på kameran. Hann dock ta några på förfesten.

 Alla tyckte att det var jättespännande när Linnéa skulle måla fransk manikyr. Vi gapade av fascination när hon drog perfekta linjer med det vita lacket.

 Lisa och Emil har tänkt starta en blogg som heter "Elins liv i bilder" för att hämnas på mig för att jag alltid lägger upp bilder på dem. Vi får väl se hur det blir med det.

 Söta är de i alla fall.

 Senare på kvällen åkte gitarren fram. Sebbe är grym på att spela och sjunga.

 Anna och Sebbe ska spela på Kåffe In nästa onsdag kl 21. Eftersom jag måste vara i Umeå även nästa vecka kommer jag nog att missa det tyvärr. Jag tror att det kommer att vara en riktigt bra spelning.

Efter detta gav kameran upp så jag har inga bilder från utgången. Men det var väl det vanliga folket ute. Det vill säga ungefär hela Skellefteås befolkning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback