Grrr

Jag blir så förbannad. Ska man inte kunna ha en vinflaska hemma utan mina bröder ska ta den? Skulle ställa den på kylning för kvällen då jag upptäckte att den var borta. Fattade misstankar mot min bror John som var här en stund i förrgår och ringde honom och frågade om han tagit den. Han erkände snällt att han tagit den, men hävdar att han tog den åt Nils. Jag gav John en rejäl utskällning och klämde fram några tårar för att ge honom extra dåligt samvete. I ren protest gick jag ner på stan och systemet utan att sminka mig eller kamma håret. Jävlar så arg jag var.

Nu börjar jag lugna ner mig lite och tänker att jag nog inte skulle ha varit bättre själv om jag hade haft äldre syskon. Och snart kan jag nog börja bli peppad på fest också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback