En redogörelse av gårkvällen

Jag antar att ni vill ha lite kommentarer om gårkvällen. Så varsågoda:

Förfesten var riktigt trevlig. Vi blev ganska många och jag tror att min bål uppskattades de flesta (och extra mycket av några också). Det var helvetiskt varmt i lägenheten så vi trängdes på balkongen och rökte som borstbindare (en liknelse som jag inte riktigt fattar). Jag fick superfina presenter. Blommor av tjejerna, som ni kan se i inlägget nedan, en vinflaska av Maria och Jens och jättefina koppar med tillhörande fat av Anna F. Tack så mycket!

Många tog det ganska lugnt och inte alla gick ut, vilket jag tycker var riktigt tråkigt faktiskt. Men vi som gick ut hade det ganska trevligt ute ändå. Vi tog oss ett bord ute på verandan och höll oss där i princip hela kvällen. Det var ganska mycket folk ute, men medelåldern var låg och jag träffade ett par av mina fina elever som är väldigt trevliga. Strax före två blev vi lite less så jag och Malin med fler ville ha mat. En mycket vinglig cykeltur senare befann vi oss på Max och tryckte hamburgare och pommes.

Malin sov hos mig och det kändes skönt att ha sällskap på hemvägen, så att man inte blev våldtagen. Man vet ju aldrig i den här stan längre. Både jag och Malin (som varit uppe sedan kl 5 på morgonen) var trötta och slocknade så fort vi kom hem.

Jag vaknade inte när du for i morse Malin, men hoppas att du sov gott!

Kommentarer
Postat av: Malin

Sov gott, men inte så länge, och med en rad mycket, mycket skumma drömmar som jag inte ens orkar mig på att försöka analysera... Är lite förvånad att du inte vaknade imorse, jag var inte så tyst som jag kunde ha varit och det kändes som att min mobil levde om hela tiden. Tack för sovplatsen och en trevlig kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback