Det obligatoriska söndagsinlägget

Här kommer lite bilder från igår:

 Anna var glammig som vanligt och drack mousserande. Brun och fräsch var hon också efter en vecka i Italien.
 Vi förfestade hos Anton och Maja där vi spelade Buzz. Anna kommade hem segern i Music Quiz och jag vann i Mega Quiz. Kul var det!

 Anton ville inte störa sina grannar så innan vi gick ut gick vi förbi hemma hos mig och sjöng lite singstar...

 ...och posade lite.

Sen gjorde vi lite ansiktsomvandlingar. Här är Anna som man:  Hahaha, vilken snygging! Och Anton som afrikan och indier:   Anna som apa kan ni se i två inlägg nedan.

 Blev bara två bilder ute; ett på Anna i baren och ett på bartendern.

 Efter krogen hookade vi upp med Magnus (som det visar sig att jag har gemensamma bekanta med) och gick och käkade på Frasses.

Det var gårkvällen det.

Kommentarer
Postat av: Linda

hej elin!
jag försöker göra den dära ansikts formaren, men hur sparade du bilderna sen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback