Tjejor

image18

Då jag inte kan lägga upp några bilder på pixbix kommer ett smakprov från helgen här! Fina tjejer alltså! =)

Bara för att se hur jag ligger till hos Bostaden anmälde jag mig på två lägenheter igår. Hamnade bland de åtta bästa, trots att det var över sextio intresserade på en av lägenheterna, så det kändes bra! Känns skönt att veta att jag ligger bra till både hos Bostaden och hos Skebo, beroende på hur jag väljer att göra i höst.

Än så länge har jag inte gjort något vettigt under påsklovet och jag befarar att det kommer att fortsätta på samma sätt. Men skit samma. Det är skönt att vara ledig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst är det skönt att göra INGENTING på påsklovet :D Btw, när jag ställde mig i kö på bostaden för att se hur jag låg till hamnade jag på 2:a plats ;)

2007-04-11 @ 21:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback