Inlägg nr 100!

Detta är mitt hundrade blogginlägg! Och på måndag fyller min blogg ett år. Hade tänkt vänta med det hundrade inlägget tills på måndag, men kan inte hålla mig.

Har shoppat som en tok de senaste dagarna. Har tagit pengar från min "möbelkassa" och köpt jeans och skor. Bland annat. Så om jag inte har råd att köpa möbler när jag ska flytta ska jag tänka att iaf hade nya kläder i april. Lätt värt det.

Då Annikas katt har bestämt sig för att föda sina ungar snart, blir det ingen fest där ikväll som planerat. Men ska åka och hälsa på Linnéa istället, så det blir Umeå i alla fall. Blir lite grillning och mys ikväll (kanske en lättare utgång, vad som nu menas med det) och fest imorgon. Så det ska bli trevligt! Har inte gjort mycket i veckan och ser framemot att komma ut lite.

Trevlig helg allihopa och grattis på 23:årsdagen Lisa!

Kommentarer
Postat av: Ida

Trist med vår fest, men vi får ta det snart istället :)

Postat av: Jonas

Låter som en genomgående bra idé!

2007-04-14 @ 02:47:30
URL: http://seseon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback