Avvaktar lite

Jag tog inte lägenheten. Kände mig för osäker och känner att jag lika gärna kan avvakta lite. Går bra att bo hos mamma och har som sagt ingen panik att flytta precis nu. Förhoppningsvis har jag gjort den som får lägenheten glad iaf! Är dessutom bra att veta att jag ligger bra till hos Skebo, så att jag förhoppningsvis kan få nästa lägenhet jag blir intresserad av.

Idag har jag sett två teaterföreställningar: "In a dark and northern place" och "Fröken Julie". Jag känner verkligen hur kulturell jag blivit.

Eftersom jag är för lat för att lämna igen böcker i tid har jag en skuld hos Stadsbiblioteket på 46 kr. För lat är jag även för att avboka mina träningstider när jag är för lat för att träna, vilket innebär att jag har en skuld på Friskvårdskompaniet på 50 kr. Mitt träningskort är spärrat och jag kan inte boka, så jag måste betala den skulden.

Sara kommer hem från Kalmar idag och Linnéa och Anna LS är hemma från Umeå i helgen och jag ser verkligen framemot att träffa alla! På lördag blir det utgång med nästan hela tjejgänget och det ska bli jättekul.

Efter imorgon: påsklov och uppsatsskrivning. Påsklov blir det garanterat. Får se hur det går med det sistnämnda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback