Sjuk och trött...trots elva timmars sömn

Jag är förkyld...ont i halsen och snuvig. Kände att det var påväg redan i lördags och borde kanske inte ha gått ut på kvällen, men men... Nu blir det inte utgång på ett par helger iaf. På lördag ska jag vara barnvakt till min kusin och nästa helg är det firmafest i Lycksele.

Har fått mail av min praktikhandledare som berättade vad eleverna ska jobba med under de veckor jag ska vara där. Trean ska skriva utredande uppsats, tvåan ska jobba med renässansen och Shakespeare och ettan ska hålla på med skönlitteratur och lyrik. Så det är vad jag måste läsa på om. Lyrik känns ganska bra eftersom vi ändå läste det i fem veckor förra terminen. Shakespeare kan jag nog också läsa in mig på... Är ändå nervös. Hur ska jag kunna hålla i 12-16 lektioner? Kommer eleverna att lyssna på vad jag säger? Ja det ska bli mycket spännande på måndag....

Daniel blev morbror igen igår. Patricia och John fick en liten flicka, det var kul. Hoppas att jag får se henne snart.

Nu ska jag se senaste avsnittet av Desperate Housewives. Fjärde säsongen av OC börjar sändas på torsdag, hurra!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jobbade med Marit idag igen, ni är väldigt lika i uttryckssätt btw, kul att se! Det blir ingen yoga för mig idag, måste packa! Sen så jobbar jag nästa onsdag så att det blir inte nån box då heller. Tråkigt. Önskar att man slapp jobba kväll. Suck. Krya på dig gumman så ses vi kanske på söndag-yoga? Kram kram

2006-10-31 @ 13:07:24
Postat av: Sandra

Nu har jag hittat mitt stavfel =) Innomhus... haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback