Kul men jobbigt med VFU

Jag är trött, slut och har hur mycket som helst att tänka på! Har suttit på Balderskolan och arbetat med lektionsplaneringar 8-17.30 i tre dagar nu och ändå hinner jag inte med! Är ju tokmycket att tänka på och göra. Igår höll jag min första lektion med treorna som ska skriva utredande uppsats. Det gick bra, trots att de inte är världens mest motiverade klass och kanske inte är superpeppade på att skriva uppsats. Idag hade jag lektion med ettorna som läste ett utdrag ur en bok och sen dramatiserade. De var jätteduktiga! Imorrn ska jag ha lektion med båda klasserna och på aftonen ska jag vara med när juryn för Tankens trädgård ska träffas och välja ut dikter. Vi ska få middag där, så det kan bli trevligt.

Snart ska jag på box med Sandra. Ska blir kul, fast jag inte har tränat på två veckor och varit sjuk och min kondition nog inte är den bästa. Om Sandra blir lika död som jag första gången jag var där ska bli roligt att se...förhoppningsvis blir hon det.. =)


Imorrn är det pizza på skolan...mums!


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, skollunch!

2006-11-09 @ 13:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback