Bloggfredag

Bara en vecka kvar av VFU:n nu. Tråkigt! Jag vill inte lämna mina klasser! De är så snälla och trevliga och jag kommer att sakna dem. Men det ska bli skönt när det är klart också. Slippa ha så mycket att tänka på och planera. Nu försöker jag skriva en lektionsplanering inför måndag då jag ska få besök av en universitetslärare.... Jag kommer att vara så nervös! Ska prata lite om Shakespeare och sedan ska vi diskutera filmen Crash som de såg i veckan. Hoppas, hoppas att det kommer att gå bra... Har laddat hem Crash och ska se den igen. Såg den när den gick på bio, men det var ju ett tag sen. Minns att jag tyckte att den var bra iaf. Såg förresten Babel på bio förra helgen, se den! Riktigt bra film.

Ikväll blir det trevligt. Jag, Daniel, Erik och Emma ska till Anna och se Idol och ha det mysigt. Innan det har vi tänkt äta stenugnsbakad pizza på den nya pizzerian i Medle...ska bli intressant. Imorrn blir det äntligen fest! Åh, vad jag har längtat! Förra helgen - nykter, helgen före det - Lycksele (inte nykter, men hallå, Lycksele?), helgen före det  - nykter. Jag har alltså inte gått ut på tre helger. Hur sjukt är inte det? Så imorrn blir det att ta igen för tre helger...ska kanske lyckas med det.

Nu ska jag försöka sluta lata mig och skriva min lekionsplanering som jag måste maila idag... Skulle behöva börja på VFU-rapporten också...skulle jag ha gjort för två veckor sen. Jag skärper mig aldrig. Bara att inse.

Hej hej!


Kommentarer
Postat av: Ida

Du är inte ensam som inte har börjat på VFU-rapporten! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback