Soooool

Hej!

Har inte skrivit på några dagar nu. Har varit för upptagen med att vara ute i solen (i alla fall med att sitta på balkongen och försöka få lite färg), vara på klassfest och bara ta det lugnt. Klassfesten i fredags blev väl ganska så lyckad tycker jag. Var roligast på förfesten, men det är ju så det brukar vara. Vi åkte till O'learys efter vi varit hos Anna och sedan började alla droppa av en efter en. Det var bara jag, Josefina och Nils-Olov kvar till slut så då gick vi och åt på Frasses. Jag sa säkert en massa pinsamma saker, men som jag tur nog har glömt och inte behöver skämmas för imorgon. Eller okej, några kommentarer kanske jag skäms för lite grand....och så tycker jag att det var lite pinsamt när jag betalade in mig i garderoben men glömde lämna in jackan... Som tur var sa Nils-Olov till mig och frågade om jag inte glömt nåt. Och jo, det hade jag ju. Har lite obeskrivlig ångest också, men jag vet inte riktigt över vad. Jaja, bara att glömma och gå vidare!

Resten av helgen har jag som sagt bara tagit det lugnt. Läst kurslitteratur på balkongen. Vill bli lite brun så att jag inte ser ut som ett spöke i jämförelse med Anna och Sandra som kommer hem på torsdag. Längtar! Vi ska i alla fall festa på lördag så det ska bli kul. Pratade med dem på msn idag och de verkar ha det bra. Har tydligen shoppat hur mycket som helst....avis! =)  

Gruvar mig för att stiga upp 05.45 både imorrn, onsdag och torsdag i veckan...huvva! Men man blir då lite piggare av det här underbara vädret i alla fall! Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Elin

Oj, ser nu att vi faktiskt börjar 10.30 onsdag och torsdag! Jaa! =)

2006-05-08 @ 21:44:07
Postat av: Josefina

Var glad om du blir brun.
Jag satt ute idag och läste impro, slutade med att jag var rosa. Vilket jag självklart inte insåg själv förrns det var försent! :(

Postat av: Josefina

Var glad om du blir brun.
Jag satt ute idag och läste impro, slutade med att jag var rosa. Vilket jag självklart inte insåg själv förrns det var försent! :(

2006-05-08 @ 22:49:14
URL: http://alleine.blogg.se
Postat av: Josefina

Igår satt jag ute och läste Impro, vilket tyvärr bara resulterade i att jag blev rosa! :( Jag märkte det inte förrns det var försent!

2006-05-09 @ 05:51:01
URL: http://alleine.blogg.se
Postat av: Josefina

Det här var ju helt knäppt. Igår försökte jag skriva, men då gick det inte, så när jag kollade nu, då hade det inte heller gått. Men NU har det blivit så att jag skickat till dig tre gånger, AAAH. Man blir helt galen ibland!

2006-05-09 @ 05:52:06
URL: http://alleine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback