Shopping!

Idag har varit en riktig bra dag! Hade seminarium 9.30 till 10.00 där vi diskuterade Medea. Ska göra en dramatikanalys på den senare, så det var bra att få prata om den lite. Sen åkte jag, Kajsa, Josefina, Anna och Nils-Olov in till stan i Umeå och shoppade! Jag köpte fyra tröjor, lite smink och grejs på Lagerhaus. Känns som det var jättelängesen jag köpte kläder...fast det var det förstås inte. =) De andra shoppade också på och var så fina i sina nya kläder! Fatta va snygga vi ska vara på fredag! =)

Åt lunch på Subway sen, vilket jag längtat efter hur länge som helst. Är mitt favvoställe helt klart! Sparade halva mackan, så jag åt det till middag också...mums. Har även varit och simmat ikväll så nu är jag ganska trött. Ska bara slappa framför tv:n resten av kvällen, är ju OC...!

Saknar er, Anna och Sandra och hoppas att ni har det bra, gummorna mina! Kraam!





Kommentarer
Postat av: Josefina

Hade du bara ett halvtimmes seminarium? ;);)

Postat av: Elin

Ja, hade inte du det? =) Menade förstås 8.30 men men..

2006-05-04 @ 14:50:03
Postat av: Olov

Va, din lögnerska! Sluta genast!

2006-05-07 @ 04:15:31
URL: http://metmask.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback