En ovanlig onsdagmorgon

Jättekonstigt. Har befunnit mig i något slags sömnkoma de senaste 15 timmarna. Somnade på soffan igår efter jag ätit middag och vaknade av att Daniel ringde kl 21. (Han är i Luleå och jobbar.) Vi pratade en stund och sedan gick jag och la mig i sängen och somnade om direkt. Vaknade i morse kl 8.30 och var pigg..! Måste vara första gången jag är pigg den tiden på morgonen. Var skönt att ta igen sig, så nu ska jag orka resten av veckan!

Min klass har klassfest i Umeå på fredag, men jag vet inte än om jag ska dit. Skulle vara jätteroligt, men är lite omständigt att sova borta. Dessutom har da Vinci-koden premiär på fredag!!! Har längtat efter den i ungefär ett år..! Så vi får se hur det blir på fredag helt enkelt.

Idag ska jag försöka skriva lite på samtalsanalysen. Skulle vara trevligt att göra bort den, men jag har blivit så otroligt lat! Inte för att jag har något bättre för mig, men det är faktiskt jobbigt att tänka.

OC ikväll!!

Kommentarer
Postat av: Nisse Olle

Tack för rekommendationen i föregående inlägg. Samtalsanalysen hade jag glömt bort. Damn... Om du fortfarande letar efter något skoj så kan du ju kanske få korr. läsa min bok, hehe

Postat av: Elin

Det gör jag så gärna! Det bästa jag vet är att rätta andra som skriver fel... =)

2006-05-18 @ 17:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback