Efterlängtad uppdatering

Okej Olov, uppdatering på gång. Om helgen först. I fredags var jag på klassfesten i Umeå. Verkligen jättekul! Alla blev riktigt fulla och det är ju alltid kul att se personer fulla för första gången. =) Även jag fick i mig ganska mycket, lite tequila och allt möjligt. Lekte min musiklek på förfesten men satt mest och pratade. Gick ut på Corona sen där det var ganska lite folk och inte öppet på överväningen eller stora dansgolvet, lite trist. Men det blev en massa dansande och drickande iaf. Tog en taxi hem själv till Linnéa/Tobbe = dyrt och ovärt. Tvingade Tobbe att slå igång sitt PS2 och musik när jag kom hem, men ledsnade ganska fort och gick och la mig. Daniel kom och hämtade mig på morgonen och då var jag typ fortfarande full. I alla fall rejält bakis, men det förtjänade jag nog.

På lördagen kom vi till Skell vid 14-tiden och då somnade vi till kl 19. Hela dagen försvann, men skönt var det! Gick på bio på kvällen och såg Da Vinci-koden. Jag tycker att den var ganska bra faktiskt, trots att den inte går att jämföra med boken som är en av de bästa jag läst. Men de fick med det mesta i filmen och den var spännande. Blev sugen på att läsa den igen, så nu laddar jag ner den som ljudbok.

Är äntligen klar med och har lämnat in samtalsanalysen iaf! Nu är det bara pjäsen och processboken kvar, sen sommarlov! Fick VG på min lyrikanalys också så det var jättekul! Har haft lite roliga dramaövningar med Bek i veckan också där vi fick lära oss att säga "hej" och "hej då" på olika sätt. Så nu ska nog pjäsen gå bra! Ledig resten av veckan =skönt. Kanske brännbollsyran i helgen?

Josefina, nu får du också uppdatera!

Kommentarer
Postat av: Ida

Klart du ska på brännbollsyran i helgen. Det kan man ju bara inte missa!

Postat av: Josefina

Ah, nej nu _måste_ jag ju verkligen uppdatera.
det blir det första jag gör imorgon bitti!

2006-05-24 @ 23:07:51
URL: http://alleine.blogg.se
Postat av: Josefina

förresten.
inte så häftigt O.C avsnitt ikväll. men nu blir marissa alkis igen iaf!

2006-05-24 @ 23:08:29
URL: http://alleine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback