U * I = P?

Jag är helt slut efter tre dagar på jobbet. Vill bara sova hela tiden och inte stiga upp 05.50 i sex jävla veckor. Tur att vi inte har ett så ansträngande jobb precis, vi sitter mest och väntar på fikarasten. I måndags fick vi värsta fysiklektionen och lärde oss om ström, spänning, energi och effekt. Vi fick också lära oss skillnaden mellan olika dammluckor. Mycket intressant...hmm.

Längtar iaf till i helgen då jag får sova ut. Och så är det ju Stadsfesten också! =) Har köpt en tvådagarsbiljett, så det blir fest hela helgen! Imorrn ska nog jag och Daniel gå dit med Josefina och Hans och dricka max två öl. Annars orkar inte jag ta mig upp på fredag. Men det blir trevligt att gå en stund iaf!

Nu ska jag antingen duscha, spela mitt nya dataspel eller lägga mig och sova. Svårt val.

Kommentarer
Postat av: Ida Olsson

Tungt att måsta kliva upp så tidigt! Jag trivs rätt bra på McDonalds men jag kräks över den dåliga lönen och det blir nog så att jag bara jobbar juli ut, känner inte att jag vill slava mer än så.

Vad har du för dataspel?

Postat av: Olov

Vad äre för dataspel!? Du kan inte utelämna det viktigaste i hela blogginlägget? :D

2006-06-29 @ 23:09:29
URL: http://metmask.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback