Sommarlov!!!

Äntligen ledig! Känns helt underbart! Blev klar med processboken kl 22 igår som var det sista att göra. Blev inte helt nöjd med den, men den är klar iaf. Nu återstår bara att se vad man får för betyg på den och på samtalsanalysen, men fick VG på dramatikanalysen iaf! (Måste ju få skryta lite!) Spelade ju upp pjäsen igår också. Var så nervös att jag hade ont i magen innan, men det gick bra. Jag, som spelade Medea, fick skrika som fan och slå till Nils-Olov, så det var helt klart värt det! =) Vi fick också rätt bra kritik efteråt, så det var jättekul.

Idag sov jag till kl 13.30. Tog igen mig efter att ha stigit upp 05.00 och 05.45 hela veckan, vilket jag tycker är omänskligt tidigt. Men nu känns det som att jag har tagit igen mig iaf. Tack Josefina för att du lämnade in även min processbok för att jag då kunde sova så länge! =) Gick på stan en sväng efter jag stigit upp. Köpte lite ljuslyktor och en ny lampa till vardagsrummet. Köpte även en gardin till sovrummet, så att man förhoppningsvis kan dämpa solljuset lite på morgonen, nu när jag ska sova så länge varje morgon! Måste sätta upp gardiner i vardagsrummet också, så att det blir lite trevligare innan jag ska ha fest på onsdag. (Är råpeppad!)

Imorgon blir det troligtvis fest hos Kajsa i Umeå! Ska bli kul, men jag har inte tänkt dricka tequila på även denna klassfest. Tequila är farligt.




Kommentarer
Postat av: Josefina

förresten elin, jag glömde att lämna in din processbok :P

bra att du köpt gardiner, så det blir lite fint hos er, hehe. näe, ska bli jätte kul på onsdag, är råpeppad jag med!

Postat av: Anna

Du har rätt Elin, tequila ÄR farligt! Jag längtar till dig och till skellefteå. Vill se hur fint du och Daniel har det. Saknar dig älskling! Puss

2006-06-02 @ 23:59:45
Postat av: Olov

Tequila kommer från helvetets kokande oljerum av skoningslös ihärdig ondska. Bra att du inte ska dricka det.

2006-06-05 @ 14:32:11
URL: http://metmask.blogg.se
Postat av: Hans

Oj då, så länge du sov då! Jag brukar sova till fem, så de så! :D

2006-06-08 @ 23:30:00
URL: http://pruppen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback