Snart Storsjöyran!

En halv arbetsdag kvar nu innan helgen! Slutar vid lunch imorrn och sen bär det av till Östersund och Storsjöyran! Blir iaf jag, Sara och Anna som ska dit och möjligtvis någon mer. Ska åka till mamma och hämta tältet och sovsäcken ikväll. Är otroligt peppad, vi kommer att ha så kul! Det enda som känns drygt är den långa bilfärden på ca 50 mil, men jag och Sara har bränt en cd med en massa bra låtar som vi kan lyssna på iaf. Är inte heller så bekvämt att tälta, men vad gör man inte när det är festival?

Veckan har varit lugn. Har mest vilat på kvällarna och varit trött på dagarna. Känns skönt att jag bara har en arbetsvecka kvar innan jag blir ledig. Då ska jag sova ut riktigt ordentligt. Vet inte än hur det blir med Bulgarien. Det är ganska dyrt att åka så vi får se om vi tar oss råd.

Nu ska jag fortsätta peppa för i helgen!


Kommentarer
Postat av: Ida

Vi måste bara se till att ses i helgen!

Jag & Jens har bokat resa till Turkiet nu, blir Alanya. Blev totalt 6300:- för oss två, känns rätt bra!

Ses i helgen förhoppningsvis!
Kram!

Postat av: Hans

Stackars Daniel som får vara hemma ensam, fast när katten är borta dansar råttorna på bordet! he he

2006-07-29 @ 01:34:50
URL: http://pruppen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback