Skrivkramp!

Äntligen klar med VFU-uppgiften! Har ont i hjärnan, fingrarna och ryggen efter dagens slutspurt. Fy, vad jag är less alltså! Känns inte direkt upplyftande att jag innan onsdag måste ha skrivit ett första utkast till B-uppsatsen, som jag inte ens orkat ägna en tanke åt än. Jäkla skit. 

Och inte har det kommit upp något julpynt i lägenheten än heller. Pyntet finns uppe på vinden någonstans och jag orkar inte gå upp och leta. Den uteblivna snön är också en bidragande faktor till den obefintliga julstämningen. Julafton om två veckor. Mycket konstigt.

Ska snart iväg på box så då kanske jag kan rycka upp mig lite. Senare ikväll blir det bara att ta det lugnt och fortsätta se serien Heroes som jag började på igår. Såg åtta avsnitt i sträck. Mycket bra serie!

Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag brukar också se Heroes, men har som kommit av mig lite...lite underlig serie är det ändå...

2006-12-11 @ 19:49:24
Postat av: Ida

Visst känns B-uppsatsen betygande? Jag blir nedstämd när jag tänker på hur mycket jobb det är.

Postat av: Josefina

Bra kämpat Elin!

2006-12-13 @ 13:24:41
Postat av: Anna

Var i kraftigt behov av att blogga just nu, har sett avslutningen på OC, avsnittet då Marissa dör. JAG VILL DÖ! Finns ingen mening med livet om inte Marissa finns! Har nog inte haft så här svullna och rädgråtna ögon på åratal! ÅH!!! Man ska ADLRIG bli besatt av serier, att jag aldrig lär mig. Jag lever mig in i dem så mycket att det känns som om det vore på riktigt. Behövde bara skriva av mig...:´/

2006-12-13 @ 22:57:39
Postat av: Lisa

heroes är en mycket bra serie. vi såg i princip hela serien en och samma helg. nu är det bara att vänta till i slutet på januari på fortsättningen...

2006-12-14 @ 18:47:07
URL: http://lisalu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback