Wakeboard är ju typ skitkul

Jag har träningsvärk i hela kroppen. Har så ont att det är riktigt jobbigt att röra sig. Jag åkte nämligen wakeboard igår för första gången. Jag, Daniel, Sara och Anna åkte ut med Saras båt i Boviken och vi skulle få provåka. Modig som jag är (eller för att få ha en torr våtdräkt) åkte jag först. Provade att starta från flotten några gånger och från vattnet en gång innan jag lyckades ta mig upp. Det var riktigt svårt att ta sig upp på vattnet, men när man väl var uppe var det inte alls svårt att åka. Och det var hur roligt som helst!!Sedan skulle Daniel prova, men han lyckades aldrig ta sig upp på vattnet, så det var lite tråkigt att han inte fick åka något. (Men också lite kul att jag lyckades och inte han....hihi..) Anna bangade men Sara, som är skitduktig, åkte och stylade lite. Jag vill åka snart igen bara träningsvärken kan ge sig lite.

Helgen har varit lugn och bra. Har haft lite kalas och har fått mest pengar och sånt. Pappas 50-årskalas blev lyckat och han fick en GPS av mig och Daniel som han blev glad över. Imorrn är det som sagt kalas med tjejerna och jag har laddat upp med lite chips och popcorn. Har även tänkt göra en bål som jag kan bjuda på. Ska bli så kul!

Är iaf otroligt skönt med semester och igår badade jag och Daniel på tre olika ställen. Imorrn funderar vi på att åka till Byske eller Boviken och bada. Måste försöka bli lite brun innan Bulgarien så att man har en liten grund iaf. Gjorde ett nytt pass i fredags, så jag måste gå till polisstationen i veckan och se om det är klart än. Längtar jättemycket tills vi ska åka!

Vi ses på stranden!

Kommentarer
Postat av: Hans

Middag ska det bli, duger bullens pilsnerkorv med bröd?

2006-08-11 @ 02:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback