Tony the beat

Oj, viken underbar helg det var i Östersund. Åkte i fredags efter jobbet och efter diverse farliga omkörningar var vi framme vid 21-tiden. Slog upp tältet vid en buske, vilket visade sig vara ett misstag eftersom vi upptäckte att buske = toalett på campingar. Ja, det var ungefär världens äckligaste camping och på lördagen åkte jag och Anna taxi till äventyrsbadet för att få en fräsch dusch. Det blev en ganska dyr dusch, men det var klart värt det. Vi hade tagit med oss campingstolar som vi tänkte sitta och förfesta på, men Annas försvann efter ca 4 minuter och min stol vet jag inte riktigt var den tog vägen. På kvällarna var det iaf skitkul! Vi såg lite artister till och med. Bland andra Håkan, Snook, Thåström och ett hårdrocksband som vi inte visste vilka det var. "Köpte" även langos, åkte rutchbana och hade ett samtal/diskussion i kyrktältet. En fantastisk helg helt enkelt, men också skönt att komma hem och slippa urinstanken.

Har nu bara en arbetsdag kvar och det känns underbart! Idag har vi skrubbat golvet i en station hela dagen och det blir samma sak imorrn. Inte så kul, speciellt med det här fina vädret ute. I helgen blir det kalas för mig och pappa som fyller år på söndag. Han fyller 50 och jag vet inte än vad jag ska köpa... Kalas/fest med tjejerna blir det på onsdag hemma hos mig. Självklart är alla som är så intresserade av mitt liv att de läser min blogg hjärtligt välkomna. =) Ida och Annika - ni har lovat att komma till Skell! Kajsa och Josefina får också gärna komma!

Jag och Daniel har bokat resa till Bulgarien nu! Den 17e augusti bär det av till Golden Sands! En vecka av sol, bad och bara ta det lugnt. Ska bli riktigt nice. Resan gick dock loss på 11000 så nu är jag fattig igen... Åter till det normala alltså.

Ses hos mig onsdag den 9e, då är det party!

Kommentarer
Postat av: Anna

En fråga bara...hur gör man när man "köper" langos? :) Fasen va skönt med Bulgarien. Anders har sålt sin lägenhet nu så att jag hoppas på att kunna peppa han på en charter. :) Skulle vara så skööönt! Vi ses nog på onsdag! Jag ringer när jag slutat jobba! Puss gumman

2006-08-04 @ 10:57:12
Postat av: Ida

GRATTIS! :)
Jag & Annika har insett ett problem. Vi kan nog inte komma till Skell den 9:e :/ Det är då vi ska hämta Johanna på flyget!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback