OC OC OC OC OC

Hej hej!

Har börjat en ny kurs nu - dramatik 5 p! Jag är superpeppad och tror att det blir roligt. Ska ha de första föreläsningarna imorrn och nästa vecka ska vi börja med övningarna. Har varit ledig idag så jag har läst i böckerna vi ska ha läst innan föreläsningarna. Skönt att vara ledig och bara kunna ligga i sängen och läsa hela dagen. Fast jag har faktiskt varit och simmat en sväng också.

Daniel har varit och jobbat i Luleå sen i måndags, så jag har varit alldeles ensam sedan dess...! Känns ovant att sova själv här, eftersom jag nästan aldrig gjort det. (Typiskt också att jag fick en mardröm om Haga-mannen just när Daniel är borta.)  Men Daniel kommer hem ikväll iallafall. =)

Igår såg jag åtta avsnitt av OC! Har lånat boxen med första säsongen av Josefina och har tänkt plöja igenom den, vilket inte ska bli några problem! Är ju helt beroendeframkallande. Ska se några avsnitt ikväll också, tills klockan 21 då det är på tv..!

Tchüüüß!!!

Kommentarer
Postat av: Josefina

Shit, vad duktig du är som har pluggat idag. Jag har inte ens tittat åt böckerna!

Jag har bara hunnit se två avsnitt än, jag måste öka lite så jag inte ligger för mycket efter.

Om drömmen: Vi var och sov över i min stuga och när vi vaknade på morgon så satt Bek i samma rum som vi låg och sov. haha

Postat av: Olov

Du är en av oss - Serienarkomanerna. Jag visste det.

2006-04-26 @ 23:28:21
URL: http://metmask.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback