I love Seth Cohen

Heej!

BWO ska till Stadsfesten! Jippie! Då ska vi stå och skrika (och dregla), eller hur Anna L-S?! =)  Är ändå besviken fortfarande över att det inte kommer några stora artister längre och för att området har blivit så mycket mindre. Inte ens Wallmans ska ju komma i år. Dåligt. Men med mina underbara kompisar blir det kul ändå!

Har varit ledig idag och läst en stund, simmat och varit på stan med Lisa. Köpte lite pärmar på Åhléns, en mascara och en bok också - Albert Camus Främlingen och Pesten i samma bok. Ska jag läsa nångång då vi inte har en massa annat att läsa. Blir nog i sommar alltså. Är ganska så mycket att läsa den här kursen och dessutom tre skrivuppgifter och en teaterföreställning. Blir ganska fullt upp framöver verkar det som.

I helgen blir det nog lugnt. De flesta av mina kompisar är borta. =( Anna och Sandra åkte till Thailand igår. Skönt för dem, men blir lite avis. =) Vill också utomlands! Lisa ska till Gävle och Linnéa är i Umeå. Så jag ska nog bara vara med Daniel. Kanske se lite OC. =) Lyckades få Daniel att se fyra avsnitt med mig igår, fast han har ännu inte vågat erkänna att han tycker att det är bra. Men han skrattar ändå till Seths kommentarer, så jag misstänker att han egentligen tycker om att se det.

Nu ska jag väcka Daniel och höra vad vi ska äta till middag. Ha det bra alla!

Kommentarer
Postat av: Forssan

Hej hej!
Visst är det underbart att både Lena PH, BWO och CAROLA (!!!) kommer till stadsfesten i år, jag är nog en av få som är alldeles lyrisk. Det känns alldeles underbart att det blir en massa schlager. Får äntligen ta igen att jag missade Carola när hon var här sist. Jobbade ju på Dånken. :/ Hoppas att du får en trevlig helg tillsammans med Daniel och Seth! Sköt om dig hjärtat! Puss

2006-04-29 @ 10:25:36
Postat av: Olov

Eller, så lär ni er lyssna på musik som inte är avkomma från sveriges vidriga kommersmotor. Skulle vilja påstå att sverige har världens sämsta musiksmak, 8/10 på top 10 albumlistan kommer ursprungligen från schlager eller idol. Och här hurrar ni. Grr.

Postat av: Olov

Bör för övrigt påpeka att jag inte är sur på riktigt ;)

2006-05-01 @ 02:06:50
URL: http://metmask.blogg.se
Postat av: Elin

Olov - kan kanske vara bra att veta att jag inte hurrade lika mycket nu som när jag fick veta att Garbage skulle till festivalen för några år sedan. Kul att du också skaffat en blogg!

2006-05-01 @ 16:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback