Egen blogg

Hej hej!

Tänkte göra som alla andra och börja blogga. Kommer säkert inte att stå något intressant i den och förmodligen kommer ingen att läsa den, men kan ju vara kul ändå.
Är iallafall less på att sitta vid datorn utan att ha något att göra (att spela Gladiatorerna på Blip blir långtråkigt i längden) så nu har jag något annat att uppehålla mig med.

Idag har jag och Daniel varit hos farmor och ätit mat. Det var gott, men med tanke på att jag är bakis fick jag inte ner så mycket som jag ville. Var på fest hos Sandra igår och sedan gick jag och Linnéa på Balzac. Hade riktigt kul faktiskt! Var väldigt många där som man kände och speciellt kul var det att träffa Maja och Anna F som jag inte träffat på ett tag.

Har hyrt en film som vi ska se nu, blir skönt att bara slappa. Ha det bra alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback